Opis: Hurtownia danych i profilowanie klientów kampanii marketingowych.
Temat projektu:
Cel biznesowy projektu:
Zasięg (rozwiązania):
Wyzwania:
Ocena rezultatów:
Zakończenie projektu:
Projekt zakończony we wrześniu 2018 migracją do nowego systemu CRM – Salesforce. Zespół naszych ekspertów wspierał procesy migracyjne danych i procesów, a następnie brał udział przy wygaszeniu dotychczasowego systemu. W uznaniu za kompetencje i zaangażowanie klient podjął decyzję by działania operacyjne w nowym CRM (Salesforce) dalej realizować z naszym zespołem.
Jeden z największych niemieckich koncernów motoryzacyjnych.
Sektory: Motoryzacja
Typ organizacji: Korporacja
Metodyka: ITIL, Scrum/Agile
Role w projekcie: Analityk, Konsultant, Programista, Wdrożeniowiec, Datamanager, Quality Assurance
Miejsca: Szczecin, Poznań, Karlsruhe, Wolfsburg
Model współpracy: Nearshore, Outsourcing
Statystyki: