The service provided by Consileon was professional and comprehensive with a very good understanding of our needs and constrains.

Wolfgang Hafenmayer, Managing partner, LGT Venture Philanthropy

Technical quality of staff offered, capability of performing various project roles, as well as motivation and dedication to the project (... [...]

dr Walter Benzing, Head of development B2O, net mobile AG

Technical quality of staff offered, capability of performing roles of developers, lead developers, trainers, team leaders, architects as wel [...]

Karl Lohmann, Itellium Systems & Services GmbH

Firma Consileon Polska jest niezawodnym i godnym zaufania partnerem w biznesie, realizującym usługi z należytą starannością (...)

Waldemar Ściesiek, Dyrektor zarządzający IT, Polski Bank

The team was always highly motivated and professional in every aspect to perform on critical needs of our startup environment.

Denis Benic, Founder of Ink Labs

Projekt

Opis: Hurtownia danych i profilowanie klientów kampanii marketingowych.

Temat projektu:

  • Zarządzanie kampaniami marketingowymi, analiza i zdefiniowanie potrzeb Klienta, stworzenie całego planu dla kampanii. Utrzymanie hurtowni danych na potrzeby systemu CRM dla centrali koncernu.
  • Czyszczenie, deduplikacja, aktualizacja danych.
  • Projektowanie i rozwój kokpitów menedżerskich, KPI oraz raportów na temat skuteczności kampanii jak i wydajności hurtowni.
  • Migracja systemu Klienta do zewnętrznego centrum danych, przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich zależności systemowych i biznesowych.

 

Cel biznesowy projektu:

  • Wydajne i celne profilowanie grupy klientów docelowych, zwiększające skuteczność kampanii marketingowych.
  • Podniesienie jakości gromadzonych danych, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej dostępności do systemu realizacji kampanii.
  • Wdrażanie nowych funkcji systemu CRM, m.in. zwiększenie ilości filtrów transakcyjnych, usprawniających procesy biznesowe Klienta.

 

Zasięg (rozwiązania):

  • Aktualna baza zebranych rekordów posiada ponad 10 milionów wpisów, z czego około 3 miliony są aktywnie wykorzystywane.

 

Wyzwania:

  • Przygotowanie od podstaw nowego systemu wraz z pełną dokumentacją, na bazie istniejącej, nieudeokumentowanej infrastruktury.
  • Zdefiniowanie nowych procesów biznesowych i wynikających z nich ról.
  • Utrzymywanie hurtowni danych o rozmiarze ponad 1 TB  zgodnie z podejściem Kimball’a, zawierającej około 10 milionów rekordów klientów i kilkaset milionów zdarzeń. Zawiera ona kilkukrotnie większą ilość danych od baz koncernu w innych krajach, jak i konkurencji.
  • Kilkukrotne skrócenie czasu codziennego przetwarzania ponad 1GB danych w ramach procesów ETL.
  • Migracja całości systemu do nowszych wersji zarówno oprogramowania jak i nowocześniejszego sprzętu.

 

Ocena rezultatów:

  • W uznaniu za kompetencje i zaaangażowanie klient podjał decyzję by całość technicznych działań w projekcie realizować wyłącznie polskim zespołem.

Zakończenie projektu:

Projekt zakończony we wrześniu 2018 migracją do nowego systemu CRM – Salesforce. Zespół naszych ekspertów wspierał procesy migracyjne danych i procesów, a następnie brał udział przy wygaszeniu dotychczasowego systemu. W uznaniu za kompetencje i zaangażowanie klient podjął decyzję by działania operacyjne w nowym CRM (Salesforce) dalej realizować z naszym zespołem.

Klient

Jeden z największych niemieckich koncernów motoryzacyjnych.

Sektory: Motoryzacja

Typ organizacji: Korporacja

Realizacja

Metodyka: ITIL, Scrum/Agile

Role w projekcie: Analityk, Konsultant, Programista, Wdrożeniowiec, Datamanager, Quality Assurance

Miejsca: Szczecin, Poznań, Karlsruhe, Wolfsburg

Model współpracy: Nearshore, Outsourcing

Statystyki:

  • Godziny pracy: 37 000
  • Rozmiar zespołu: 4 osoby
  • Czas trwania: od 2008.10. do 2018
Trwa ładowanie