The service provided by Consileon was professional and comprehensive with a very good understanding of our needs and constrains.

Wolfgang Hafenmayer, Managing partner, LGT Venture Philanthropy

Technical quality of staff offered, capability of performing various project roles, as well as motivation and dedication to the project (... [...]

dr Walter Benzing, Head of development B2O, net mobile AG

Technical quality of staff offered, capability of performing roles of developers, lead developers, trainers, team leaders, architects as wel [...]

Karl Lohmann, Itellium Systems & Services GmbH

Firma Consileon Polska jest niezawodnym i godnym zaufania partnerem w biznesie, realizującym usługi z należytą starannością (...)

Waldemar Ściesiek, Dyrektor zarządzający IT, Polski Bank

The team was always highly motivated and professional in every aspect to perform on critical needs of our startup environment.

Denis Benic, Founder of Ink Labs

Salesforce w Automotive

Projekt

Opis projektu/usługi: Obsługa systemu CRM, tworzenie kampanii mailingowych, tworzenie Cloud Page’y oraz zarządzanie wymaganiami.

Temat projektu:

  • Przygotowanie wymagań systemowych dla implementacji nowego systemu CRM oraz połączeń z systemami powiązanymi.
  • Wspomaganie wdrożenia nowych funkcji systemu CRM usprawniających procesy biznesowe klienta.
  • Wsparcie przy migracji danych i procesów między systemami CRM Klienta, przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich zależności systemowych i biznesowych.
  • Czyszczenie, deduplikacja, aktualizacja danych.
  • Wsparcie przy obsłudze systemu CRM klienta dla działów samochodów użytkowych i osobowych.
  • Przygotowanie CloudPage’y dla celów marketingowych (targi, zbieranie leadów, tester community, etc.)
  • Zarządzanie kampaniami marketingowymi, masowymi i personalizowanymi (customer journeys) .
  • Analiza i zdefiniowanie odbiorcy docelowego, wsparcie przy planowaniu kampanii.
  • Projektowanie i rozwój kokpitów menedżerskich, raportów na temat skuteczności kampanii.
  • Doradztwo biznesowe i techniczne certyfikowanych ekspertów z zakresu Salesforce Service Cloud i Marketing Cloud.

Cel biznesowy projektu:

Wzrost sprzedaży aut poprzez budowanie długoterminowej relacji pomiędzy marką producenta samochodów, a jego posiadaczami  poprzez :

  • Wdrożenie zaawansowanych i nowoczesnych rozwiązań opartych o Salesforce w zakresie online marketingu.
  • Realizację profilowanych kampanii marketingowych oraz usprawnienie komunikacji (Newsletter).
  • Migrację do nowego systemu CRM ( Salesforce).

Zasięg (rozwiązania):

  • Główne działania skupione  w obrębie rynku niemieckiego.
  • Analiza w zakresie wymagań do nowego wdrożenia systemu CRM na poziomie międzynarodowym.

Wyzwania:

  • Przygotowanie wymagań do migracji do nowego systemu, na bazie istniejącej, słabo udokumentowanej infrastruktury.
  • Zdefiniowanie nowych i aktualizacja istniejących procesów biznesowych ze względu na wymagania nowego systemu CRM i przepisów GDPR oraz zdefiniowanie wynikających z nich ról.
  • Budowanie rozwiązań dla nietypowych zastosowań systemu CRM.

Ocena rezultatów: 

  • W uznaniu za kompetencje i zaangażowanie klient podjął decyzję, by działania operacyjne w nowym CRM (Salesforce) dalej realizować z naszym zespołem.

Klient

Jeden z największych niemieckich koncernów motoryzacyjnych.

Sektory: IT, Motoryzacja, Marketing

Typ organizacji: Korporacja

Realizacja

Metodyka: Zwinna, ITIL

Role w projekcie: Analityk, Konsultant, Lider Zespołu, Support

Miejsca: Szczecin, Wolfsburg

Model współpracy: Konsulting, Nearshore, Dedykowany zespół

Trwa ładowanie